Youtubeři: koho jsem měla ráda, ale už ho nesleduji

12.02.2020

YouTube jsem začala sledovat někdy ve třinácti letech. Měla jsem hned několik oblíbených youtuberů, kteří už dneska nenatáčí, nebo natáčí něco, co mě ale fakt nezajímá a nebaví.

1. Mamalifestyle

Tohle byl vůbec první člověk, kterého jsem na YouTube začala sledovat. Hrozně mě bavila a koukala jsem na každé její video. Bylo super, že natáčela i o intimnějších "holčičích" věcech, což pro mě ve 12/ 13 letech bylo fajn. Pak najednou natáčet přestala, když teď vidím nějaká její videa na jiných kanálech, nebo jsem ji viděla i na Óčku, jen kroutím očima a říkám si, že když jsem ji sledovala, tak takhle trapná přece nemohla být.

2. TVTwixx

No tak tohle byla tajná láska, za kterou se stydím asi nejvíc. Já už si ani nepamatuji, jaký formát natáčeli, když jsem je sledovala. Myslím, že jich bylo asi pět a že se na videa různě střídali, možná dělali nějaké challenge, nebo něco podobného. Pak jsem zaznamenala nějakou jejich trapnou éru, kdy se navzájem prankovali a to už mě popravdě nebere vůbec.

3. Denis Kubík

Denise bych strašně ráda sledovala pořád. Měl moc příjemný projev, dobře se poslouchal a byl vtipný. Jenomže se z něj stal potetovaný Earth a rapuje. A to už je zase trochu mimo můj vkus. Ale ten mě mrzí asi nejvíc, měla jsem ho fakt ráda.

4. Teri Blitzen

Teri Blitzen je pro mě taky moc velká youtubová ztráta. Byla to přesně ta youtuberka, kterou jsem si pustila, ona něco povídala, já se u toho najedla, nebo si vypila kafe a bylo to super. Vlastně ani nevím, proč s YouTubem sekla a nevím, jestli to někde zmiňovala. Ale sleduju jí na Instagramu a přijde mi taková trochu v jiné dimenzi. Nicméně inspirativní profil určitě má.

5. AtiShow

Ati býval super, když jsem byla menší. Bavil mě jeho ask a vůbec ostatní videa. Vím, že natáčí pořád, ale už to asi není ono. Nedávno jsem si z nostalgie pustila jeho starý ask, který jsem tak milovala, a moc dobře nechápu, že se mi to dřív líbilo. Preference se hold mění.

Při psaní mě napadá další velká spousta youtuberů, kteří mě kdysi dávno fakt bavili. Tak ty si můžeme dát zase někdy příště. 

Jsem Denisa
19 let
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky