Šesté YOLI narozeniny!

06.03.2020

Yoli je téměř synonymem pro kvalitní young adult knihy. Já si ale také vždy vybavím sympatický přístup ke čtenářům, komunikaci s nimi a pořádání skvělých akcí, z nichž můžeme zmínit třeba Yoli piknik, Společné čtení s Yoli pod taktovkou úžasné Káji, kterou jistě znáte pod přezdívkou @penny_and_books, nebo právě již tradiční oslavu Yoli narozenin. Když jsem se dozvěděla, že Yoli pořádá soutěž o deset vstupenek právě na tuto akci, rozhodla jsem se zúčastnit a doufat. Vyplatilo se, přišla mi pozvánka a já se vážně hrozně moc těšila. Tak se pojďme podívat, jaké to nakonec bylo a jak jsem si to užila.

První věc, která mě lehce vystresovala, byl dodatek v pozvánce, že máme přijít ve fialovém. No, ale já nic fialového nemám, moje mamka ani sestra nic fialového nemají, ve všech obchodech se fialová vyprodala už před deseti lety a ta, co se nevyprodala, se neměla asi ani vyrábět.

Začala jsem panikařit, že budu jediná, která ve fialové nepřijde a bude to trapas. Na poslední chvíli jsem si ale sehnala poměrně drahé fialové silonky/ punčochy, které se mi mimochodem podařilo roztrhnout hned po pár minutách, co jsem je měla na sobě, abych pak zjistila, že je každý oblečený v nejrůznějších barvách a ve fialové jsou reálně asi dva lidi. Zní mi to jako typická já. :D

Před příchodem jsem byla značně nervózní, občas na mě tyto asociální stavy padají, mám pak pocit, že se neumím bavit s nikým a o ničem a chci si zalézt do nejbližší kavárny a zmizet. Nejbližší kavárna ale byla právě ta jedna, kde se oslava konala, odhodlala jsem se a vešla s obavami, jestli nejdu příliš brzy a nebudu tam první, abych pak zjistila, že jsem přišla vlastně poslední.

Hned při příchodu jsem dostala Luxor tašku, ve které byla kniha Všechny malé zázraky, Yoli merch, ediční plány a časopis Page. V průběhu akce jsme všichni dostali ještě knihu Co jsme si nikdy neřekli, která se bude číst při březnovém Čtením s Yoli, takže si ji běžte všichni koupit!

Také mám malé překvapení pro vás. Dozvěděli jsme se, že na podzim vyjde u Yoli povídková knížka, ve které může být právě i váš literární výtvor vedle povídek od Aničky Musilové, nebo třeba Theo Addaira. Pošlete young adult povídku, ve které figurují Vánoce, o rozsahu cca 18 000 znaků do 3.května na mail info@yoli.cz a doufejte, že se dílo bude líbit! :)

Zpět k oslavě. Ochutnali jsme výborný dort, vyfotili jsme se, po celou dobu jsme měli k dispozici občerstvení formou rautu a hlavně, HLAVNĚ, jsem zase poznala super lidi, které baví to, co baví mě, popovídali jsme si o všem možném a celé to bylo neskutečně milé. Viděla jsem známé spisovatele, známé blogery a vlastně jsem měla pocit, že jsem tak trochu součástí toho všeho. 

Děkuju moc Yoli týmu, Káje (@penny_and_books) a Ráďovi (@radablazek), kteří tuto akci zorganizovali a díky kterým jsem se do té naší knižní komunity zamilovala zase o kus víc.

Všechno nejlepší, Yoli! 

Jsem Denisa
19 let
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky