Legalizace dopingu ve sportu

18.04.2019

Tohle je téma, nad kterým se často zamýšlím a upřímně je mi smutno z toho, že vůbec někomu může připadat správné při sportu dopovat. Myslím si, že sport je ve své podstatě právě o tom, že se člověk na sobě snaží pracovat, že se zlepšuje, že přemáhá sám sebe a že z toho pak má radost.

Argumenty, které slýchám, typu: "Stejně všichni dopujou, tak to uděláme legální a bude to fér!" jsou podle mě úplně mimo. Přece pokud bude část lidí krást, nezrušíme tresty za krádež jen proto, aby mohli krást všichni a bylo to takzvaně fér.

Je mi líto, že některým sportovcům, pokud sport sledujete, asi víte, o kterých mluvím, nedělá radost ta samotná práce na sobě, ale jen pocit nezasloužené výhry. Tohle prostě nemůžu pochopit.

Když někde slyším debatu na toto téma a názory, že legalizace by byla sportu prospěšná, nevím, jestli ti lidé vůbec přemýšlejí. Mrzí mě, že je naše společnost v takové fázi, kdy se mluví o legalizaci podvádění na úkor slušných hráčů a závodníků.

Pro mě je podstatou sportu právě fair play, práce na sobě a následná radost ze zasloužené a odpracované výhry.

Zajímal by mě váš názor. 

Jsem Denisa
19 let
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky